Compania Lufthansa Grup oferă 426 de zboruri pe săptămână din/spre România și Moldova
Lufthansa Grup este cea mai mare companie aeriană germană și din Europa. Numele provine de la Luft (germană „aer”) și Hansa (Liga hanseatică).
Concernul a apărut la jumătatea anilor 90 pornind de la compania Lufthansa, având numele Deutsche Lufthansa AG, dar operând și alte companii.
Forma de organizare a companiei Lufthansa Grup se bazează pe conducerea la nivel de concern și separat pe cea a fiecărei companii subsidiare. Printre companiile aparținând concernului se numără și renumitele companii Swiss Airlines, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings.
Record în transportarea pasagerilor
În mai 2019, liniile aeriene ale companiei Lufthansa Grup au primit aproximativ 13,2 milioane de pasageri. Aceasta arată o creștere de 2,8% față de luna mai a anului precedent. Scaunele disponibile au crescut cu 3,5% față de anul precedent, iar vânzările cu 5,7%. În plus factorul de încărcare a scaunelor a crescut cu 1,7 puncte procentuale, până la 81,1%.
Lufthansa Group a câștigat patru Oscaruri pentru companii aeriene
Companiile Lufthansa, Swiss Airlines și Austrian Airlines au onorat anul acesta cu un total de patru premii Skytrax World Airline Awards.
Aproape 20 de milioane de pasageri au clasat Lufthansa Grup Hub Airlines printre cele mai bune companii aeriene din lume.
Lufthansa a fost aleasă pentru „Cea mai bună companie aeriană din Europa” și „Cea mai bună companie aeriană din Europa de Vest” pentru al treilea an consecutiv. Premiul a fost prezentat anul acesta la o ceremonie Skytrax desfășurată în contextul expoziției aerospațială și de aviație Le Bourget din Paris.
Austrian Airlines a primit premiul pentru cateringul său în clasa Premium Economy – „Cel mai bun catering la bord în clasa Premium Economy” și Swiss Airlines în categoria „Cel mai bun salon de primă clasă din lume” pentru salonul remarcabil din Zurich. Skytrax, institutul de cercetare de piață specializat în aviație, a chestionat anterior aproximativ 20 de milioane de pasageri din peste 160 de țări din întreaga lume.
Dezvoltarea produselor
Lufthansa Grup continuă să se concentreze în mod constant asupra inovării. Lufthansa, Swiss și Austrian Airlines au lansat cea mai mare ofensivă de produse din toate timpurile și investesc 2,5 miliarde de euro în noi locuri în toate clasele, un salon mai mare și în extinderea serviciilor digitale. Scopul este de a oferi clienților săi servicii și mai personalizate.
Lufthansa Grup f îmbunătățit experiența de călătorie pe rutele pe termen scurt și mediu datorită:
Compania a primit primul său Airbus A321neo la Frankfurt, iar noul avion este dotat cu scaune noi și îmbunătățite.
În plus față de beneficiile acordate clienților, reducerea greutății și, prin urmare, emisiile de CO2, precum și costurile de întreținere au fost punctul central al dezvoltării. Lufthansa Grup urmează până în anul 2025 să-și mărească flota cu peste 100 de aeronave de tip Airbus A320neo.
Lufthansa utilizează telemedicina la bord
Lufthansa Grup a echipat toate aeronavele sale pentru distanțe lungi cu sistemul mobil ECG (electrocardiogramă) CardioSecur. În cazurile de urgență medicală la bord, sistemul compact și intuitiv va permite participanților la zbor fără expertiză cardiologică să înregistreze un ECG pentru pasageri și să trimită rezultatele testelor direct la o linie telefonică medicală la sol. Sistemul a fost inițial testat în 2018 pe flota A380 și, în prezent, va fi disponibil pentru urgențe medicale pe toate aeronavele pentru sidtanțe lungi din cadrul flotei Lufthansa.
Menționăm că programul de zbor Lufthansa Grup este următorul:
Zborul Chișinău – Frankfurt este operat de 7 ori pe săptămână, conform următorului orar:
Zborul Chișinău – Viena este operat de 11 ori pe săptămână, conform următorului orar:
Pentru rezervarea și achiziționarea biletelor de avion nu ezitați să contactați echipa Amadeus Travel.